lauantai 14. tammikuuta 2012

tälläinen on matu

Ikä: 20
Silmät: siniset
Pituus: 170 cm
Ruumiinrakenne: hoikka
Hiukset: blondi
Tupakointi: toisinaan
Alkoholinkäyttö: toisinaan liikaa
Luonteenpiirteet: ujo, villi, vapaa
Seksikumppanien määrä: 21 ?
Etsii: vakiopanoa, unilelua, edustusmiestä

Olen 20-vuotias hieman ailahteleva persoona. Toisinaan ole ujo, mutta varsinkin kännissä olen täysin holtiton.

Seurustelusta ja vakituisesta parisuhteesta en tässä elämäntilanteessa välitä. Jos mies vaikuttaa liian kiinnostuneelta, juoksen ennemmin karkuun. Tästä johtuen ne miehet, joihin olen saattanut elämän heikkoina hetkinä ihastua, ovat olleen sellaisia ketä en voi edes saavuttaa.

Seurustelin pitkän tovin ja kerkesin tottua hyvään ja säännölliseen seksiin. Nyt sinkkuna olen joutunut toteamaan että, jos kerran kuukaudessa sattuu seksiä saamaan, se ei ole todellakaan aina hyvää vaan toisinaan aivan mahtavaa.

Erottuani muutuin täysin ihmisenä. Tai oikeastaan en ole muuttunut, vaan se 16-vuotias villi ja itsevarma matu, jonka olin piilottanut kiltin ja täydellisen tyttöystävänroolin alle, oli tullut takaisin. Lieveilmiönä en tällä hetkellä kestä millään paikallani ja olen toisinaan ehkä liiankin yllytettävissä.

Kaikesta huolimatta olen onnistunut säilyttämään kiltin tytön imagon (jolle monet miehet muuten syttyvät). Läheisimpiä ystäviä lukuunottamatta harva tietää vapaa-ajan harrastuksistani tai varsinkaan lävistyksistäni. ;)

ps. Henkilökohtaisuuksiin asti menevästä sisällöstä johtuen nimiä ja paikkoja tullaan muuttamaan. Kaikki on kumminkin totta pieniä sensuroituja yksityiskohtia lukuun ottamatta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti