lauantai 14. tammikuuta 2012

about me: sabiina

Ikä: 20
Silmät: Siniset
Pituus: 160 cm
Ruumiinrakenne: Normaali
Hiukset: Luonnonkiharat
Tupakointi: Silloin tällöin päivittäin
Alkoholinkäyttö: Satunnaisen runsasta
Luonteenpiirteet: Rohkea, sosiaalinen, villi, taiteellinen, hyväntahtoinen (ainakin yritän olla), rehellinen
Etsii: vakavaa parisuhdetta, sitä etsiessä hyvää seksiä

Olen parikymppinen, itsenäinen ja iloinen nainen. Olen sinkku ja viihdyn yksin erittäin hyvin. Tai niin ainakin luulisin. Olen hyvin sosiaalinen ihminen, on aikoja jolloin olen jatkuvasti ihmisten ympäröimänä ja toisinaan tykkään sulkeutua omiin oloihin.

Olen intohimoinen ja seksuaalinen nainen. On kausia, että en kaipaa seksiä missään muodossa. On myös kausia, kun en pysty olemaan ajattelematta seksiä. En kuitenkaan ole epätoivoinen, osaan myös olla yksin ja elää ilman seksiä.

Tykkään haalia paljon erilaisia projekteja työstettäväksi. Teen välillä paljon töitä. Rankka työ vaatii rankat huvit ja lopputuloksen varmaan arvaakin. Toisinaan mietin, jos olisi hetken tekemättä yhtään mitään, olisi vaan. Mutta aina kun niin olen yrittänyt tehdä, on ilmaantunut uutta tekemistä. No ei kai se väärin ole, eipähän pääse tylsistymään.

Menevänä naisena on joskus vaikea olla yksin kotona perjantai-iltana ja miettiä mitä tapahtuisi jos lähtisi ulos. On kausia, että ei huvita juhlia yhtään. On myös kausia, että ei malta maanantai-iltanakaan pysyä kotona, vaan on lähdettävä katsomaan ketä sitä kaljaa tällä hetkellä juo. Jatkot on tietysti illan paras hetki, joita ei voi missata.

Olen myös hyvä ympäripuhumaan ja lietsomaan ihmisiä. Siitä se ajatus yleensä lähtee.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti